Learn how to sculpt better in Blender

Deze video van Zacharias Reinhardt, leert je in het eerste half uur niet alleen beter te sculpten in Blender (Dynamic Topology) maar heeft daarnaast ook een aantal prima modelleer tips. De video duurt ong. 45 minuten (het eerste half uur is denk ik het meest interessant) en heeft dus een aantal interessante passages:

Chapters
02:26 – Start of the timelapse
03:22 – Use curves for sculpting
06:40 – Pull out geometry (Sculpt Mode)
08:37 – Rotate objects using the 3D cursor
10:54 – Copy transformations to another object
12:39 – Temporarily save different transformations
16:48 – Isolate objects
18:37 – Work with linked object data
22:35 – Displace Modifier for adding more details
28:18 – Use the Jitter option (Sculpt Mode)
31:36 – Analyzing the scene setup
34:16 – Analyzing the procedural shaders
41:11 – Analyzing the post processing (Photoshop)
42:59 – Hydra in Blender 2.8 EEVEE demo

Zacharias or Zach, is a passionate 3d and 2d artist who love’s to work with Blender and makes a living from what he love’s doing.

Geef een reactie